Tijekom kolovoza u Hrvatskoj su prodana 2.663 nova osobna vozila, što je za 32,6 posto ili 1.290 automobila manje nego u ovogodišnjem srpnju, ali za 9,5 posto ili 233 vozila više nego u prošlogodišnjem kolovozu, pokazuju podaci agencije Promocija plus temljeni na podacima Ministarstva unutarnjih poslova o novim registracijama osobnih vozila. Podaci za osam mjeseci pokazuju nastavak pada prodaje automobila na godišnjoj razini - ukupno prodanih 26.064 osobnih vozila je 19,6 posto ili 6.365 vozila manje nego u prvih osam mjeseci prošle godine. Najprodavanija marka automobila i u kolovozu je Opel s prodanih 380 vozila, a s prodanih 3.405 automobila u osam mjeseci Opel je zadržao vodeći tržišni udjel od 13,06 posto. Na drugom mjestu po prodaji u kolovozu je Ford s 254 prodana automobila, dok se s ukupno prodanih 1.448 u osam mjeseci nalazi na osmom mjestu s tržišnim udjelom od 5,56 posto...
Tijekom kolovoza u Hrvatskoj su prodana 2.663 nova osobna vozila, što je za 32,6 posto ili 1.290 automobila manje nego u ovogodišnjem srpnju, ali za 9,5 posto ili 233 vozila više nego u prošlogodišnjem kolovozu, pokazuju podaci agencije Promocija plus temljeni na podacima Ministarstva unutarnjih poslova o novim registracijama osobnih vozila.
Podaci za osam mjeseci pokazuju nastavak pada prodaje automobila na godišnjoj razini - ukupno prodanih 26.064 osobnih vozila je 19,6 posto ili 6.365 vozila manje nego u prvih osam mjeseci prošle godine.
Najprodavanija marka automobila i u kolovozu je Opel s prodanih 380 vozila, a s prodanih 3.405 automobila u osam mjeseci Opel je zadržao vodeći tržišni udjel od 13,06 posto.
Na drugom mjestu po prodaji u kolovozu je Ford s 254 prodana automobila, dok se s ukupno prodanih 1.448 u osam mjeseci nalazi na osmom mjestu s tržišnim udjelom od 5,56 posto.
Treći je u kolovozu Renault s prodana 222 automobila, dok ih je na razini osam mjeseci prodao 2.117 te 'osvojio' četvrtu tržišnu poziciju s udjelom od 8,12 posto.
Četvrto mjesto s 215 prodanih automobila u kolovozu imao je Chevrolet, ali je na godišnjoj razini treći s ukupno 2.129 prodana automobila i tržišnim udjelom od 8,17 posto.
Peugeot je s prodanih 214 vozila u kolovozu na petom mjestu koje drži i u osam mjeseci s prodanih 1.909 vozila što je tržišni udio od 7,32 posto.
Iako je s prodajom u kolovozu tek na šestom mjestu sa 196 vozila, Volkswagen je na razini osam mjeseci na drugom mjestu, iza Opela, s prodanih 3.017 vozila i udjelom od 11,58 posto.
Među modelima najbolje se u prvih osam mjeseci ove godine prodavala Opel Astra (1.631 vozilo), a slijede Volkswagen Polo (1.314), Opel Corsa (1.069), Volkswagen Golf (854) te Renault Megane (800).
Od ukupno prodanih automobila u prvih osam mjeseci ove godine 64,6 posto su bili 'benzinci', a 35,4 posto 'dizelaši'.